Vi tävlar mot oss själva!

Nu när så många utav mina vänner lämnat stan så måste jag hitta en ny hobby, hehe. Nej men som ni kanske minns så låg jag i rätt bra med träningen förra våren och det här året vill jag inte vara sämre. Då, blev jag tio kilo mindre, en vikt som varken höjts eller sänkts sen dess eftersom jag sedan sommaren ungefär - tränat normalt, samtidigt som jag ätit lite vad jag vill, men ändå inte så mycket som det kunde vara för något år sedan. Så det har känts bra, att känna att man har hittat en sorts balans. Men nu när våren snart kommer igen,... och därefter sommaren, så känner jag att det är dags för hårdkörning igen. Försöker inte äta massa onyttigt, samtidigt som gymmet blir min vän flera dagar i veckan. Nyss klarat av ett gympass och därefter en löptur hem, endast 3 kilometer men väldigt skönt och lagomt såhär en måndagseftermiddag. Ville testa första löpturen utomhus det här året också och det kändes okej, lite kallt men det är väl bara att vänja sig för värmen kommer väl inte än på ett tag. 
 
Men viktigast av allt i det här, är inte hur man ser ut, utan hur man känner sig, och jag vet hur sjukt bra jag mådde under/efter förra våren och den känslan vill jag uppnå igen... kan meddela att jag är på god väg. 
 
Till vänster, Magaluf 2012. Till höger, Gran Canaria 2011
Till vänster, studenten 2011. Till höger, vår/sommar 2012. (studentklänningen lite för stor) :) 

Kommentarer
Postat av: julia vikberg

du är grym stumpan! puss

2013-03-01 @ 06:04:34
URL: http://vikbergjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0