Always and forever

Hade ett fantastiskt nyår och en bra vecka efter det, men det är nu ångesten börjar komma. Måste komma igång med träningen, måste sluta äta godis, måste bli bättre på att ta tag i saker och mest av allt - uppskatta den sista tid jag har kvar med två utav mina allra bästa vänner. 
 
Om lite mer än två veckor åker Alexandra och Frida bort i 3 och en halv månad. Vet inte hur jag ska klara mig utan båda dom. Jag träffar dom flera gånger i veckan, pratar med dom ännu oftare och är så glad över att jag har dom i mitt liv. Så av de dagar som finns kvar nu innan de åker så finns det bara en sak - ta tillvara på varje ögonblick och stund man får med dom. Sandviken kommer bli tomt utan er, jag kommer bli tom utan er. All kärlek till världens finaste tjejer som gör mina veckor så mycket bättre.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0