Shine bright like a diamond

Har nu på senare år, eller ska vi säga det senaste året? Fått en större passion för kläder, accesoarer, skor och annat som kostar en hel del mer - men som kommer hålla så mycket längre i garderoben. Ibland är det saker jag så länge önskat mig, men som jag tidigare inte kunnat eller valt att unna mig. Nu menar jag inte att man kan köpa äkta lycka på det här sättet, utan mer glädje och en sjukt bra känsla. Ett utav mina senaste tillskott är mina Jeffrey Campbells. Skrev om de i mitten av Juli, om hur mycket jag önskade att de var mina. Då resonerade jag - det är alldeles för dyrt. Nu när jag har de hemma i min garderob så ångrar jag inte ett öre jag spenderade på dem. Pengar kommer och går, men ett par Campbells består! Haha, ett tips för alla er som tvekar på att lägga ner den summan på något ni verkligen-verkligen-verkligen vill ha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0