October-child

Lördag!! 
 
Åh så underbart. Gårdagskvällen spenderades tillsammans med min fina vän Hanna Renström. Det blev Shutter Island och en riktigt skraj Maria påväg hem ifrån Hanna. (Observera, max 50 meter ifrån dörr till dörr - men toksprang hela vägen hem). Ikväll ska man träffa tjejen igen, men den här gången för att fira hanna eftersom hon fyllde 19 i måndags. Något jag inte hunnit gratulera henne för här på bloggen, man måste ju göra det överallt vet ni väl, live, på instagram, facebook och på bloggen! Så gör väl det här och nu istället. 
 
Stort grattis i efterskott bästa vännen min, vi har väl känt varandra i 16-17 år kanske? Utan dig hade mitt liv varit så mycket tråkigare. Love you, hoppas att du tycker kvällen blir kanon - det ska vi se till. Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0