The only true champion

De flesta tonårstjejer skaffar sig ofta en idol! Oftast hör man om tjejer som är förälskade i skådespelare, artister o.s.v. Jag ska inte säga att jag är nå bättre själv. Sitter gärna, och ofta, och suktar efter Channing Tatum eller kanske bara Andre Holgård i Wermland Forever. Men, min absolut största idol någonsin, är och kommer alltid förbli Jörgen Jönsson! Sjuk vinnarskalle, bra ledaregenskaper, en stor förebild - min idol. Jadu, så kul att se att han är så bra i Mästarnas Mästare, och att han slog de andra med över två minuter om att kunna hålla andan under vattnet visar ju bara på hans storhet. Hoppas att du, som nu kommit till final, tar hem alltihopa. För alla Färjestadares skull. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0