“Smile - It's the second best thing you can do with your lips.”

En lördag som började väldigt ambitöst med ett pass på gymmet, men som har fortsatt i ett väldigt lugnt tempo. Har knappt gått utanför rummet på hela dagen, OC har avlöst ritandet, ritandet har avlöst datorn o.s.v. Det har känts som att man verkligen har behövt en sånhär dag. Då man inte gör någonting. Låter hjärnan och kroppen slappna av - fullt ut! Men, de som känner mig vet att jag får panik av att inte ha något att göra på lång tid, så därför, och för många andra anledningar såklart, så ska jag träffa tjejerna ikväll. Bra avslut på den här dagen!

Nu inväntar jag bara grillat,.. sjukt gott.
Happy. Glad. Ecstatic. ♥


Btw... Mangemakers har gjort ännu en ny låt, kom ut för fyra dagar sedan tror jag, här har ni den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0