"When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place."

Jobb och träning är vad dagen gått ut på. Som vanligt oftast, men lite annorlunda och mycket tyngre idag då jag börjar känna mig sjuk. Försöker att vara en person som inte känner av för mycket, är mer inne på stilen - "bit ihop och kom igen". Men idag har det varit tungt, huvudvärk, känt mig varm, svullen i halsen och väldigt klen. Hoppas på att det inte bryter ut till något värre, vill kunna jobba rejält imorgon och vill framförallt kunna spela match på lördag.

Sjukt laddad inför slutspel som börjar på söndag, tillägnar den här bilden min goa vän och målvakt Sandra som älskar Färjestad nästan lika mycket som mig! (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är otroligt söt på din bild lilla Majs. Men att påstå att jag skulle ha känslor för Färjestad är inte okej!!! PUSS

2012-03-08 @ 23:15:01
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0