“I haven't seen you in a while, yet I often imagine all your expressions. I haven't spoken to you recently, but many times I hear your thoughts. Good friends must not always be together. It is the feeling of oneness, when distant that proves a lastin

När vi åkte hem från jobbet idag hade man bara en sak i tankarna, "hur har mamma och pappa haft det?". Efter en timmes utfrågning, en varm kram, massa bilder och lite presenter så drog jag iväg till gymmet tillsammans med Alexa. Skönt att ha det avklarat! Blir nog ett pass imorgon också,.. tror jag.

Nu ska jag vila fram tills nästa träning. Justia, idag är det den sista elitseriematchen för säsongen 11-12. Det är nu det roliga börjar - slutspel, men även det tråkiga. För när slutspel är över, eller om det är så att Färjestad inte tar sig ända till slutet så är det juu då det allra tråkigaste börjar. En lång väntan in till mitten av September. Åh vad hockey är bra, börjar nästan grina på tanken av att det inte blir längre än kvartsfinal... aja det får framtiden utvisa. Jobbigt när man inte kan påverka det på något sätt dock..

smygknäppte kort på min älskade mamma, pff.. välkommen hem! 
Körde storbussen idag... lääskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0