So little time - so much to do

Så mycket som har hänt på den senaste tiden så bloggen har inte hunnit med. Jag har levt mitt liv - istället för att skriva om det. Men vad passar då bättre en seg tisdagskväll än lite catching up...

Igår blev det ju hockey, även fast det inte var planerat så från början. Ångrar inte en minut att jag åkte in och vill passa på att tacka Hanna som följde med hockeygalna jag. Förstår om hon kunde bli lite less på mig ibland, men skönt att hon orkade stå ut... haha. Idag har det varit jobb, det gick faktiskt väldigt bra, kom ut tidigt = väldigt glada kunder! - vilket i sin tur leder till en väldigt glad brevbärare!

Har efter jobbet hunnit med en powerwalk med Angelica i lite drygt en timme - fanns så mycket att prata om med den där tjejen, mycket trevligt, därefter åkte jag till Waynes med Alexa, Hanna och Sofia för en fika och ännu mera trevligt snack. Nu ska jag återgå till Beverly Hills 90210, köpte säsong 1 - boxen för lite drygt en vecka sedan, något som jag inte heller hunnit med att säga. Har också handlat lite andra grejer som inte dykt upp på bloggen... men imorgon är jag ledig så får ta tag i allt då! Puussss och tack för att även ni står ut - trots dålig uppdatering mot slutet.

Före nedsläpp igår..
my baby,.. som igår tvingades avbryta matchen på grund utav en klubbspets i ögat och en skada på hornhinnan - riktigt obehagligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0