Snart - snart - snart fredag

Träning avklarat! Skönt, gick helt ok idag faktiskt.

Måste prata om frisyren nu också. Klippte och slingade som vanligt, och blev återigen supernöjd! Skulle aldrig kunna tänka mig att fixa det någon annanstans. Tack Malin för att du kunde jobba på din lediga dag, och tack för att du gjorde mitt hår kanonfint!

Nu har jag precis bokat två biljetter till Brynäs - Färjestad på fredag, semifinal 3. Eftersom jag inte har några kompisar som gillar hockey (förutom Sandra som jobbar i läkerolen) såå fick jag tillslut... lite halvt tvinga med min syster. Snäll hon kan va ibland! Måste hitta någon villig till måndagsmatchen också, hmm...
Nu måste jag sova om jag ska orka upp och jobba i Gävle klockan 07.00 imorgonbitti, klockan står på 05.45!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0