“Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose.”

Började den här dagen med att springa ner till gymmet, vara där en timme och mötte sedan upp Angelica och Sofia på stan och då blev det en lunch på Waynes. Riktigt gott. Skönt efter ett sånt träningspass som det blev i förmiddags också. Efter lunchen blev det en promenad hem. När jag gick ett tag själv på stan först så gick jag över bron som går parallellt med kyssbron här i Sandviken. När jag gick där slog det mig helt plötsligt, att den senaste gången jag gick över den bron var den dagen jag tog studenten. Då vi tågade ut från kyrkan, påväg mot kullen och stadsparken för att sedan göra det roligaste man någonsin gjort - åka studentflak. Alla minnen kom tillbaka, dofterna, känslorna, och det värsta - att man vet att man aldrig får göra det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0