Med rätt inställning - att göra det för ens egen skull

Har nyss kommit hem från gymmet. Åkte dit strax före tio med tanken "nu kommer det nog inte att vara så mycket folk där." Men oj så fel jag hade. Pensionärer överallt. Jättebra att de tränar så mycket och så, men det är jobbigt att alltid behöva typ vänta på att en maskin eller ett löpband ska bli ledigt! Men ska inte klaga - på badhuset brukade det alltid vara smockat med folk. Lite komiskt, idag så var det en äldre dam som gick på löpbandet, när hon var klar gick hon fram till blommorna (eller växterna kanske man ska säga) i fönstret och kände att de var lite torra. Hon gick då och hämtade vatten och klättrade upp i fönstret och vattnade blommorna. Sött!

Det gick helt okej idag. Var dock så trött i både armar och ben efter söndags+tisdagsgymmandet + fysträningen i måndags. Blir mycket ibland men man måste passa på att gymma nu de förmiddagar som man är ledig.

Nu hade jag tänkt laga lunch och sen invänta kvällen då jag ska få träffa mina kickor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0