Like good old days

Hade nyss skrivit ett långt inlägg om kvällen men det råkade försvinna så kortar ner det väldigt kort nu, har ingen lust att skriva samma sak två gånger. Tyvärr.

Det blev en kväll med Angelica. Vi började med att se hennes bror och resten av Sandvikens IBK spela oavgjort mot Gävle Södra. Riktigt underhållande, nervös och bra match. Sjukaste var dock att när det var en minut kvar så fick en kille i Sandvikens IBK en smäll så han landade på golvet och blev medvetslös i några minuter. Tränaren fick ringa ambulansen men efter att killen vaknat till liv igen så gick han ut till omklädningsrummet, mer vad som hände med honom vet jag icke!

Kvällen avslutades med Big Brother och en massa skratt. Nu ska jag se på Sex and the City och imorgon ska jag först till ticket med mina kickor, därefter se Aston vs. Hedemora och därefter se Färjestad vs. HV71. Dags för lite vinster nu tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0