Have a Hubba-Bubba birthday

Ska iväg på match nu, sista matchen för säsongen... Och sen blir det direkt hem till Ellen för att fira hennes 18 års-dag. Ska bli riktigt kul!

Tänkte med det här inlägget skriva grattis till en utav de vänner jag känt längst. Min fina vän, mitt fadderbarn Ellen Lindblom! Otroligt kul att äntligen du också fyller 18 år och får följa med oss andra ut. Nu ser vi till att du får en kanonkväll, nu regrets, precis som du förtjänar. Tack för att jag får ha en sån fin vän som du, ett stort stort stort grattis på din 18-årsdag. Love u ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh tack min fina vän!! Vi ska ha så himla roligt ikväll! Love you too <3

2012-03-24 @ 17:29:12
Postat av: buy essays

Your photo is really cheerful and beautiful - you are the best friends to each other!

2012-03-27 @ 11:07:04
URL: http://custom-essay.ws/buy-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0