Godmorgon gott folk!

Uppe med tuppen idag igen. Strax efter sju vaknade jag idag och fick först en liten panik känsla,.. typ "varför sover man inte längre när man väl kan för?". Men sen övergick den känslan lite till lättnad, för tänk vad skönt det kommer bli ikväll om jag kan somna tidigt då, så man inte kommer vara superdupertrött på jobbet imorgon!

Ska väl inte snacka om sömn nu egentligen utan ta tillvara på de timmar man är vaken. Hade tänkt att åka ner till gymmet om någon timme, känner mig riktigt peppad till det idag, tror det är all bra musik man har pumpat in i spotify som får en att bara vilja springa i typ evigheter. Ska försöka få tag i Alexa också och sen blir det förhoppningsvis ett jobbigt förmiddagspass.

På eftermiddagen ska jag, Sofia och Patrick åka och fira vår goa kusin Pom som imorgon blir 6 år gammal. Stor kille nu. Lite konstigt det där, för på ett sätt känns det som att det var igår som vi åkte till Gävle sjukhus och hälsade på Magnus och Maria och deras nyfödda son, men på ett annat sätt så känns det även som att han har funnits med i våra liv hur länge som helst. Tiden är ett bra konstigt konsept, och nog ett utav de svåraste att förklara eller lista ut. Tänker därför inte ens försöka hoppa in och filosofera om det,.. ska istället försöka få i mig lite frukost. Inte riktigt min starka sida det där med frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0