Back in Bomhus

Nyss betat av ett niotimmarspass på Posten! En dag med både höga kullar och djupa dalar. Mycket post, och kom ut väldigt sent men när man sitter i en bil i Bomhus hela dagen och har kanonfint väder så kan jag inte klaga! Over all - en bra dag.

Imorgon blir det ett till besök i Bomhus, även fast det distriktet tar längst tid, så är det ändå det roligaste. Det var ju det första jag någonsin gick så då känns det lite extra speciellt varje gång man får komma tillbaka dit.

Nu ska jag ladda upp inför träning. Blir så irriterad på en sak bara, Canal+ Sport1 visar bara Brynäs-Frölunda hela tiden och nu idag, enda gången de ska visa HV71-Färjestad så är man på träning under hela matchen... suck!

Såhär mycket snö var det ju såklart inte idag, men senaste gången jag var i Bomhus så såg det ut såhär, lika då - solen skiner alltid i Bomhus (verkar det som i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0