Ambition

Måndagar är inte min favoritdag, det har jag uttryckt här förut. Men den här måndagen har varit lite extra jobbig - men på ett sätt även extra skön! Har hunnit med jobb och storstädning av mitt rum och hela övervåningen idag och om fem minuter ska jag åka på en två timmar lång fysträning. Anledningen till all städning? - jo mamma och pappa sitter just nu på flygplatsen i Cancun, Mexiko och imorgonbitti vid halv 9 landar de i Stockholm igen. Det har varit två roliga, snabba och annorlunda veckor. Att ta ansvar har fått en helt ny innebörd. Städa, diska, tvätta - saker som man inte uppskattar att ens föräldrar gör, känns nu som ett änglargöra av mina föräldrar. Förutom allt praktiskt, som det jobbiga att åka och handla varje dag o.s.v, så har det varit en enorm saknad. Jag älskar mina föräldrar, always have, always will! Därför tycker jag de förtjänar att komma hem till ett fint hus.

Nu är det bara köra som gäller, 120 minuter ren plåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0