Ofattbart

Idag fyller jag och Sofia 20 år. Vi lämnar tonårslivet bakom oss helt. Kan inte säga mer än att det känns helt ofattbart. Känns som det var igår man fyllde 18 - gjorde en kort krogdebut och var allmänt lycklig. Nu står man här - 20 år, har gjort systembolagsdebut och är lyckligare än någonsin. 
 
Hela dagen igår med firande i stugan var fantastiskt och den här dagen, som har inneburit jobb och regn kunde ha blivit bättre utan alla fantastiskt fina människor där ute. Blivit tårögd - samlat mig - blivit tårögd igen av alla fina gratulationer. Ni är helt fantastiska! 
 
Kvällen tänker jag fira in med mina närmsta vänner, en bit mat och en massa snack. Återigen ett stort tack till alla som finns i mitt liv, ni är det bästa som finns. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0