"Without a heart, I can never really know what it would be like to love someone, or ever really understand trashy novels."

Fredag idag. Riktigt underbart! Ser fram emot hemmamatch på jernvallen imorgon då vi även får spela på rätt sida av plan, finns inget bättre. Annars då, jo idag ska jag nog ner på stan och luncha med Alexa tror jag och sen får vi se hur kvällen blir.

Kan säga er att jag gjorde något i sista perioden på matchen igår. Jag vet inte vad, men min höft är helt cp. Gör lite ont å så där men det värsta är att jag typ haltar när jag går. Hände typ i början av sista tror jag så hade lite problem i resten av den perioden då såklart. Men blir det inte bättre tills imorgon så kör vi på samma taktik då - work through the pain. Eller kanske bara - alla manglar på nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0