Världens konstigaste, knäppaste och jobbigaste lördag

Förlåt för lite halvdålig uppdatering men gårdagen var verkligen kaos. Började dagen med en förlust, fortsatte med att åka in till Gävle med Sandra och se sista perioden på Brynäs-Färjestad. Färjestad spelade sämre än de någonsin gjort då jag sett dem i alla fall. Totalt klappkassa och det fanns inte en syn av svenska mästare i deras spel. Efter matchen skulle jag och Sandra åka och käka på Max men det slutar med fel avfart och 6 mil fram och tillbaka på E4:an mot Sundsvall, kunde svänga av i Hagsta (?!) efter att ha åkt 20 minuter lite halvirriterad, i mörker och bara skog. En riktig kaosdag. När vi väl kom tillbaka till Gävle och vi fått vår Max-burgare så kunde vi inte göra annat än att skratta åt mitt misstag. Kunde inte göra annat än att skratta åt en dag som inte kunde gå annat än fel.

Kvällen avslutades hemma hos mig tillsammans med kickorna då vi såg på Gladiatorerna.. varvat av filmen This is It och avslutades med bilder och videor ifrån Gran Canaria och massa annat tok. Mycket skratt, mycket flams, mycket fel. Kan bara säga en sak om gårdagen - det är skönt att den är över. Tack i alla fall Sandra för att jag hade dig med mig, vet inte hur det skulle gått annars, och tack Hanna, Alexa, Ellen och Jennie för en trevlig kväll som gjorde dagen i alla fall lite bra.
Känns rätt så passande med den här låten nu: The Hit Co. – Life Will Go On

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, tokigt. Tack för en trevlig resa ;)

2012-01-08 @ 20:57:53
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0