"I will love you till the end of time"

Såg nyss sista avsnittet av Sex and the City och känner nu lite panik - har inget mer att se på! Sett alla vänner-avsnitt ungefär 3 gånger, sett alla OC-avsnitt ungefär 500 gånger och nu har jag även sett klart hela Sex and the City-serien. Vilka problem en tjej kan ha va? Tänkte därför göra en liten återblick i serievärlden. Ett collage med mina favoritpar.

Vi börjar väl med det självklara...
John James Preston & Carrie Bradshaw, Sex and the City
Ross Geller & Rachel Green, Friends
Ryan Atwood & Marissa Cooper, The O.C
Summer Roberts & Seth Cohen, The O.C
Brenda Walsh & Dylan McKay, Beverly Hills 90210

Såklart blir det ju typ huvudrollerna i ens favoritserier... är väl därför det är ens favoritserier också? För att karaktärerna är så bra, och speciellt tillsammans.

Btw. kan tipsa om det Amerikanska stjärnskottet Elizabeth Grant, mer känd som Lana Del Rey. La för någon månad sedan ut hennes låt Video Games som jag blev kär i, igår fick jag höra tjejens ljuva stämma i radion igen... med en ny låt: Lana Del Rey – Blue Jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0