Tung Onsdag

Förlåt för uruselt bloggande idag, verkligen zero! Men här kommer en förklaring:

09.45 imorse blir jag väckt av Pär och en timme senare är jag inne på Posten i Gävle. Därefter jobb till 16.00. När jag slutat så träffade jag tjejerna inne i Gävle där vi kollade lite på present + att jag fick med mig lite eget hem också. Bland annat en ring, ett par örhängen och lite smått från Make Up Store - som vanligt. Kan visa er på fredag, har ju lovat att visa det jag köpte sist också men det har bara inte blivit av. Får ta och ta tag i sånt då. Kvällen har spenderats tillsammans med mina fina tjejer då vi först käkade och sedan såg på film tillsammans. Nu, 14 timmar efter att jag lämnade huset så har jag äntligen kommit hem och har för första gången på dagen fått sitta vid en dator - därav inget bloggande.

Morgondagen innebär jobb igen och därefter träning. Känns lite jobbigt eftersom jag är så galet trött just nu, inte bara i kroppen utan psykiskt också. Har haft en tung dag, hann varken käka frukost eller lunch, käkade för första gången på dagen vid 17.00 ungefär. Och det kändes. När jag mötte upp tjejerna i gallerian i Gävle så bara brast det. Skyller väl på något så lätt som blodsockerfall. Nu är det bättre i alla fall, har ätit och mår bra. Är dock väldigt trött så därför blir det sängen nu, tack för att ni läste - hoppas ni haft en bra dag! ♥

Efter att man varken hunnit med lunch eller frukost så var det helt okej med Lasagne i Nian vid 5-snåret. 
Såhär tokig såg jag ut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0