Torsdag

Godmorgon!

Typiskt att man vaknar typ halv nio när man får sova huuuuur länge man vill... nu har jag ju massa timmar jag måste fylla upp med saker att göra innan kvällen. För er som inte vet så har vi match ikväll, ett tvättäkta Sandvikenderby i DM-semifinalen som går av stapeln 19.20 ikväll på Arena Jernvallen. Mina förhoppningar är att vi gör en sjukt bra match, mer kan man inte kräva. Jag vill att vi ska kunna gå därifrån med huvudet högt, vara stolt över det vi presterat och i så fall förhoppningsvis även ha en vinst med i baggaget. Det är för mig inte det viktigaste ikväll, det viktigaste är att vi spelar så bra vi bara kan, hur långt det räcker det får framtiden förhoppningsvis utvisa.

Fram tills dess... vad ska man hitta på? Såg klart på säsong 2 av OC igår så det blir väl helt enkelt att man börjar på trean idag. Ha en bra dag, vi hörs senare.

Förresten, ett stort grattis till lilla söta Stina som idag fyller 19. Hoppas du får en kanonbra dag så ser vi till att kvällen blir ännuuu bättre. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0