Så jävla förbannad

Finns inget annat man kan vara efter en sån här match. En match vi domenerar, en match som ska vara vår, en match vi leder också. Stänga matchen och vinna, det är det vi ska göra men att förlora med uddamålet idag är så in i helvete surt. Jag hatar att förlora, och hatar att göra det matcher vi ska vinna.

Innebandy har en sån stor del av mitt liv, kärleken till ett lag, en klubb, en förening är i samma nivå som min kärlek till Färjestad och hockey. Jag känner då att det inte finns något annat sätt att reagera på än detta, känner bara för att vara jävligt förbannad - och i min mening har man rätt till det! Klarar inte av det här längre, vi är för bra för det här, vi kan bara inte vinna. Något fungerar inte och trots att vi gör en väldigt bra match så räcker inte det. Vi har inte turen med oss. Vi är för bra för det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0