Oväntat

Riktigt skön fredagkväll ändå. Har suttit uppe tillsammans med mamma och pappa och deras vänner. De fyra åker ju till Mexiko om 6 veckor, till samma stad, till nästan samma hotell. Ligger 50 meter ifrån det som vi bodde på för två årsedan. Gissa om jag är avundsjuk!
Morgondagen kommer att bli riktigt bra... hoppas jag. Allt beror på resultaten. Först har vi match i Hofors vid 14.30 och därefter åker jag och Sandra direkt in till Gävle och Läkerol Arena för att förhoppningsvis hinna se sista halvan av Brynäs - Färjestad. Sandra är bäst som kunde ordna att vi får gå in gratis och att jag får chansen att se mitt älskade Färjestad en gång till den här säsongen. Betyder mer än ord kan beskriva! Nu ska jag sova, är fortfarande skittrött efter mitt misslyckade försök av att stanna uppe sent inatt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det gör vi stumpan! <3

2012-01-07 @ 09:40:05
URL: http://vikbergjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0