Annorlunda postisdag

Hemma ifrån jobbet och sitter just nu med en skål gröt framför mig. Blev så sjukt hungrig, vet inte varför, igår åt jag inget fram tills 17.00, idag åt jag både smörgås och lite lunch och ett äpple till och med... men är ändå hungrig nu. Konstigt det där, men nu ska jag inte fortsätta att prata om mina matproblem utan gå över till något annat, nämligen något annorlunda och roligt som hände på jobbet idag!! Sofia skulle egentligen inte jobba idag men det var KRIS med stora bokstäver idag i Tierp så vem får ta en postbil och åka dit? Jo, Sofia, som nog aldrig i hela hennes liv besökt Tierp och skulle nu dela ut post där. Det verkar i alla fall som att det har gått hyfstat, hon fick en GPS, karta och personlig vägbeskrivning fram till posten så dit vet jag att hon hittade i alla fall!

Nu är jag ruskigt trött men det måste det bli ändring på för om någon timme är det löp&innebandyträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0