Andra får långledigt - vi postisar har en dag kvar

...ja det är så verkligheten ser ut i år för brevbärarna. Så imorgon, kommer jag att för första gången i mitt liv jobba en lördag, känna på OB och ikväll känner jag hur en fredag känns som en torsdag. Det går bra såhär en gång på ett år, men att göra det alltid - är något jag aldrig skulle kunna göra. Älskar helgerna och att få ha dem lediga. Älskar att ha den att se fram emot och ännu bättre - veta att den är full av planer samt (ett väldigt stort samt), att man vet att det finns tid för vila. 
 
Det kommer även vi få eftersom det är jul inom tre dagar, men för nu - laddar jag upp inför en arbetsdag på en lördag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0