Världshistoriens bästa lagfest?

Hade en jättebra kväll på lagfesten. Så galet kul. Fyfan vilket härligt gäng det är! Var längesen jag hade det så kul på en förfest och allt tack vare systrarna Öberg, Ida Stridsberg, Hannapanna, syster min och julia. Katten Nemo livade ju upp stämningen också - något som kanske inte behövdes då vi sjöng och dansade som galningar ändå. Haha. Men som vanligt, förändras allt på Lobby. Humöret går från glatt till... uttråkat skulle jag nog vilja säga. Längtar tills min underbara Hanna fyller 18, känns  som att det kommer att bli lite annorlunda då. Vill också säga ett stort tack till världens bästa Angelica som skjutsade oss dit och hem idag, puss vännerna mina. Ni som gör livet värt.

Tack för att du finns min äldsta och bästa vän. 

Kommentarer
Postat av: hanna

pussss min fina vän!

2011-09-18 @ 11:49:55
URL: http://hannarenstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin bild, synd att man missade festen! Men nästa gång är jag på ;)

2011-09-19 @ 09:22:30
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0