I ord, text och bild

Som jag skrev i nattinlägget så hade jag det jävligt kul hemma hos Maria Ström. Riktigt härliga tjejer och shit vad vi flamsade runt. Vi skrattade tillsammans, sjöng tillsammans, dansade tillsammans och var bara helt enkelt oss själva - fast bara lite galnare. Tack för en utav de bästa kvällarna på länge världens bästa tjejer i Aston dam. Julia gav nog bästa kommentaren i början på kvällen:
Här är bilder ifrån gårdagen, lägger ut en massa godingar så jag hoppas att ni tjejer tycker det är okej och kan bjuda på er själv lite här på bloggen... såsom vi alla gjorde igår, haha.
Börjar med en gammal hederlig egobild
DJ Nemo fixade med musiken
Fuck The Dealer
Fuck the Dealer igen. Ida Stridsberg förlorade rätt så rejält tillslut va... haha
Julia blev gravid för en minut, och det såg ut såhär
Nemo vakar över tjejerna
Hanna beskådar inredningen
Ida Stridsberg is sponsored by Puma
Det var allt jag hade ifrån gårdagen, nu ska jag snart till jernvallen med systrarna öberg för att se på innebandy. Underbara sport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0