"The more you sweat in practice, the less you bleed in battle."

Kan inte somna, vill inte somna, kände ett sug i fingrarna. Ett sug som drogs till tangentbordet och min gamla blogg. Återigen går mina tankar till innebandyn. 12 år har det gått sedan jag som sjuåring gjorde debut i IBK Aston. Det är där jag hör hemma, det är där jag vill vara. Nu är det inte långt kvar tills seriepremiär och med lite erfarenhet av fem säsonger i damlaget så måste jag säga att det känns riktigt bra i år. Ett riktigt bra gäng, både på och utanför plan. Som ikväll. Vi vek aldrig ner oss. Som den här säsongen - vi kommer aldrig vika ner oss... var så säkra på det. The more you sweat in practice, the less you bleed in battle... snacka om att vi har svettats - och ska fortsätta på samma spår. Nu ska jag sova, imorgon blir det upp tidigt för en löptur. Skönt att fokusera alla tankar på nått - för visst finns det många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0