Smile to the camera

Nyss kommit hem ifrån världshistoriens senaste träning - kändes det som i alla fall! Hemma 22.55 är inte okej, tycker jag, men det är något man måste acceptera. För mig gör det inte så mycket men jag tänker på de stackrarna som ska upp tidigt imorgon för jobb eller skola. En annan har ju bara roligheter att se fram emot imorgon. Först 14.00 så är det klippning och slingning hos Malin Öberg på Trollungen. Därefter bär det av in till Gävle för att se Brynäs-Frölunda. Skönt!

Jo, idag innan träningen var det fotografering också. Först lagfoto och därefter enskilt foto. Haha, lite läskigt tycker jag, brukar aldrig bli bra på kort sådär. Aja, det visar sig. Nu måste jag duscha och imorgonbitti blir det ett nytt försök med att försöka morgonspringa.
Här är min nya favorit: http://open.spotify.com/track/4RuKNnPdiRrxVPW91ARgi4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0