“If you live to be 100, I hope I live to be 100 minus 1 day, so I never have to live without you.”

Hejhej!
Hösten kommer bara mer och mer närmre medan sommaren känns som en främmande tid man knappt hann uppleva. Det som är positivt med hösten (always look on the bright side of life) är att den ändå är rätt så mysig. Därför valde jag att spendera denna mörka September-kväll tillsammans med mina goa vänner hemma hos Alexandra. Först såg vi på idol och därefter betade vi av ännu en disney-film. Nämligen Ringaren i Notre Dame. Blev dock inte så mycket tittande, vi tjejer har nämligen alltför mycket att snacka om... och det klagar jag inte på. Nu ska jag se de två absolut sista avsnitten av vänner och sen har jag betat av hela den fina boxen jag fick av mina vänner på min 19-årsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0