Fem timmar senare

Done. Fem timmar senare och jag har utfört ett mirakel. Att jag hade trägolv var nästan något jag glömt bort. Allt jag sett under veckors tid är högar och åter högar av kläder. Nu blev det en rejäl utrensning av garderoben också. 3 stora kassar fyllda med säkert 10-15 par jeans, 100 gamla träningströjor, 20 t-shirtar och massa annat. Har sparat grejer bara för att spara med tanken "nej men det här kan jag ju inte kasta". - Jo det kan man. Men återigen idag så blev det kvar lite gammalt, mest som minne. Men annars är det nytvättade lakan, nyskurat golv, nyfixat i garderoben, bokhyllan - you name it. Kroppen är i alla fall helt slut nu något som kanske inte är så bra eftersom det är löp- och fysträning om en och en halv timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0