Älskar rubriken

som VF-hockeyblogg hade till inlägget där jag hittade länken som jag pratade om i inlägget nedanför. Trots att jag tycker det är väldigt roligt så tycker jag också lite synd om killen. Skulle jag vara en vältränad hockeyspelare som sedan gick upp i vikt så skulle inte jag vilja att hela hockey-sverige påpekade den "nyheten", eller ja kanske inte hela hockey-sverige men ni fattar poängen. Men nu är inte jag en vältränad hockeyspelare heller, jag är en bitter färjestadsälskande tjej som saknar Dick Axelsson!
Eftersom att jag vill att alla, hockeyälskare eller inte, ska se det komiska inlägget så länkar jag till det igen, btw såhär såg rubriken ut på Värmlands Folkblads hockeyblogg:

"Dick – störst i Modo också?"




Dick i fokus idag på mariauggla.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0