27 September

Nyss kommit hem ifrån jobbet. Har märkt hur ofta jag börjar mina inlägg med ordet "nyss"... oftast följt utav "...kommit hem". Konstig vana kanske,... eller så är det bara så att jag ofta gör saker och bloggar efter det. Känns som en hyfsat vettig förklaring. Ska försöka sluta tjata ut den början på inlägg i alla fall, som sagt - jag ska försöka.

Efter jobbet blev det en fika på Waynes i Valbo tillsammans med Hanna, Sofia och Julia. Hanna, som varit borta över helgen, var väldigt saknad. Både som vän och på innebandyplan! Nu ska jag vila och vid 21.15 är det träning på Jernvallen.

Kommentarer
Postat av: hanna

govännen!!!

2011-09-27 @ 17:56:14
URL: http://hannarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0