"We didn't lose the game; we just ran out of time."

Nyss kommit hem från träningen! 19 pers var vi där - helt sjukt och då vet jag ändå några som var borta. Vad kommer allt folk ifrån? Det är min fråga.. Kul var det i alla fall, och jobbigt. Nu när jag kom hem vart det ju direkt att kolla hockeyn och gissa vad? Färjestad har spelat ännu en match oavgjord. Straffar nu, hoppas på två poäng igen i alla fall. Verkar som att det är på bättringsvägen lite grann i alla fall. Tydligen så gjorde Färjestad 3-2 i sista perioden, men det målet blev bortdömt på grund av att det var omöjligt att se om pucken var inne eller inte. Blir man förbannad? Ja, det är bara förnamnet. Kunde fått första 3-poängaren idag och det skulle ge så mycket till självförtroendet. Inga mer tvåor eller ettor, ge mig en 3:a... det är väl inte så mycket begärt? Vinner skotten gör de ikväll i alla fall med 35-26. Det är definitivt en förbättring. Från att inte skjuta något överhuvudtaget typ till att vinna skotten med sån marginal. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0