Världens bästa dag... hittills!

Och tror inte kvällen kommer sluta så illa heller. Smedjebacken som var dagens motstånd var riktigt bra - men vi var bättre. Vi har aldrig spelat såhär bra, alla gav verkligen allt i alla lägen. Vi kämpade för varandra och fortsatte trots att vi tappade till 3-3. 4-3 blev slutresultatet efter att Ida gjorde hennes andra mål för dagen - i Boxplay. Fyfan va bra vi var idag och jag måste även skryta med att jag äntligen gjorde mål! En skruvboll som ingen trodde skulle gå i... framförallt inte jag. Så galet lycklig. Är nöjd med min insats och hela laget, sjukt va bra vi var idag. Nu måste jag fixa i ordning galet mycket för att fira min älsklings-Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0