“The more serious the illness, the more important it is for you to fight back, mobilizing all your resources-spiritual, emotional, intellectual, physical."

Huvudvärken är till min besvikelse fortfarande kvar även denna dag. Riktigt obehagligt. Jag har aldrig varit med om en sån obehagligt konstig känsla. Att varje sekund känna ett tungt tryck mot huvudet, att varje sekund känna sig trött, borta och ibland helt dåsig. Att varje morgon vakna upp med samma känsla, att varje morgon vakna upp och må precis lika dåligt som man gjorde när man gick och la sig. Att aldrig se någon förbättring. Jag har aldrig varit med om en sån obehagligt konstig känsla och jag hoppas jag slipper det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0