...ska väl skriva lite om gårdagen då kanske

Eftersom jag ändå, själv, är vaken nu på morgonen så tar jag och skriver ett inlägg till. Måste få igen all bloggenergi för allt jag missade igår. Igår fick jag ju jobba som sagt och det gick jättebra, inne först - igen. Sen på eftermiddagen hade en killes moppe gått sönder så då fick chefen åka ut med en ny till honom och då fick jag hämta chefen efter det... men det var en tvist. Det var ingen vanlig bil jag skulle köra, utan en stor jävla buss! Ungefär som en hyrbuss på OKQ8 - fast större och bredare. Riktigt obehagligt att köra den i centrala Gävle... förresten, ratten var på höger sida också, såklart!
På kvällen gick jag hem till Hanna för att träffa tjejerna. En jättebra kväll med massa snack om allt från himmel och jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0