Så sjukligt bra... men ändå inte tillräckligt

1-0 blev slutresultatet i hockeyn - till LHC. Målet kom efter 0.28 sekunder spelade av matchen och jag bara väntade på en kvittering. Men den kom aldrig. Jag hann se två perioder och i min mening så var Färjestad så galet bra idag, om man jämför med hur resten av säsongen har sett ut. Man kunde se en kämparglöd i killarna som man inte sett de tidigare matcherna och man kunde även se ett lag som verkligen var på bättringsvägen. Men ändå så håller det inte, varför? - Jag har ingen aning. Målskyttet som inte lossnar bara, vet inte varför. Hoppas det gör det så fort som möjligt för jag och tusentals andra Färjestadsfans längtar efter första trean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0