Riktigt bra

Vi gör en utav våra bästa matcher hittills. Borlänge har inget i division 2 att göra och jag verkligen hoppas att dom vinner varje match för jag vill inte möta detta lag nästa år. Aggresiva är inte ens ett tillräckligt ord. Det syntes inte en gnutta av Fair play ifrån deras sida. Käftarna gick i ett på dom samtidigt som de tacklade in så många som de kunde i varje sarghörn. Att de inte får mer utvisningar är för mig ett skämt. Vi gör en utav våra bästa matcher hittills och vi förlorar med 5-9. Men vi gör fortfarande en utav våra bästa matcher. Vi kan inte göra annat än vårat bästa och det gjorde vi, nästan. Visst finns det alltid en nivå till att ta men jag kan ändå inte vara annat än stolt efter den här matchen. Spelar vi såhär resten av säsongen så kommer vi ligga i topp. Det kan jag lova er. Nu ska jag ladda upp inför hockeyn, där hoppas jag på tre poäng. Då ska Iggulden stoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0