Not good enough

Jag har höga krav, för att jag är Färjestadare. Vi accepterar inte medelmåtta, och absolut inte sämre än det. Som Färjestadare finns det bara en sak och det är toppen! Inte slutet, inte mitten utan toppen. Dit ska vi komma igen, det måste vi men just nu är det inte tillräckligt bra än. Visst, ett steg i rätt riktning. Vi var påväg att ta första 3-poängaren idag men med 3 minuter kvar kviterar Frölunda till 2-2. Som tur var vann vi i sudden så det blev två pinnar, och som tur var så har vi Hannes Hyvönen som stänkte in två baljor av 3 idag. Så vad kan man säga om den killen? Flip eller flopp i comebacken i Färjestad? Inte så svårt att gissa vad jag tycker om den saken kanske.
Har i alla fall nyss haft träning kanske jag ska säga. Gick helt ok! Gillar att spela med min goda vän Angelica på backsidan så hoppas det får fortsätta så veckan ut.

Btw. Här är lite nyinköpt ifrån idag då jag var i gävle med Hanna och Julia, förlåt för dåliga bilder men var trökig och orkade inte ta fram kameran. Här är först värmeskydd ifrån Malins hårfrissa Trollungen:

En läpp-penna ifrån Make up store
såklart blev det en fika och då fick vi även sällskap av viktor
Köpte även smycken ifrån Angelicas syster Rebeccas UF-företag.
Juste. köpte även Alex Schulmans bok "Skynda att älska" idag. Världens bästa Schulman! Helt galet vad jag är fast i den killen. Hans blogg, hans webbtv-program, hans twitter... allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0