Lite bättre

Har just nu inte typ samma bakfullskänslor jag haft tidigare dagar i veckan. Och då pratar jag såklart inte om alkohol utan om hjärnskakningen jag haft sedan i lördags. Kan nog inte beskriva det på något annat sätt än att det känns som att man är jävligt bakis... jämt. Jätteont i huvudet, trött, seg och lite smålullsig på ögonen ibland. Men som sagt, idag känns det lite bättre. Ont, men inte lika ont. Skönt.

Gick helt okej att jobba idag. Mycket reklam men så kan det va ibland, bara något man måste acceptera varje måndag och torsdag och ibland även mer än det. Jobb igen imorgon. Men ingen träning ikväll. Väldigt jobbigt. Det är något jag får abstinens ifrån. Innebandyn är en sån viktig del av mitt liv, jag behöver den i veckorna för att orka med både psykiskt och fysiskt. Därför hatar jag att bli sjuk eller som nu, helt jävla hjärnskadad. Haha. Ska följa hockeyn ikväll istället, ikväll blir det tufft. Riktigt tufft. Färjestad vs. Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0