innebandy är inget annat än 90% motivation och 10% skicklighet

Somnade runt 23.00 igår efter att ha suttit uppe och pratat med min käre bror och resten av familjen i drygt en timme. Kom hem från Alexandra före dit kanske jag ska säga också. En jättetrevlig kväll med idol, massa snack, massa godis och underbara kickor. Nu ligger man i sin säng och bara myser för sig själv. Det må vara det bästa när helgen kommer, att man äntligen kan få ligga och dra sig i sängen hur mycket och länge man vill... eller ja nästan hur länge man vill. Vid 11.00 är det dock dax för samling inför match. Vi möter det lag som har krossat alla lag hittills så det kommer bli jäkligt tufft. Förhoppningsvis ger vi allt, som jag vet att vi kan med rätt motivation, och då finns det ju faktiskt inte så mycket mer att göra. Motivation slår klass. Med rätt motivation, på ett ungefär så som vi var mot Smedjebacken, så finns det inget motstånd som inte kan slås. Nu kör vi brudar, i mina ögon är vi bäst. Spelar ingen roll hur många poäng Marielle har gjort eller kommer att göra. Kör vi vårt spel + lite extra så har vi dom här. Ingenting är omöjligt som lilla Gunde skulle ha sagt!
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0