Galet bra

Precis kommit hem ifrån löp&fysträning. Innan träningen, efter jobbet, så var jag galet trött. Kände inte alls för att träna och försökte komma på ursäkter... tillslut reste jag mig upp ur sängen och tänkte "nej, nu kör vi". När jag väl börjar springa och musiken dunkar i öronen så kan man inte annat än att må på topp. Högre tempo, lättare löpsteg, lättare andning - allting kändes så jäkla bra. Träningen fortsatte i samma visa, lång och jobbig fys inne, men samtidigt som det var så jobbigt så var det ändå väldigt kul. Man hade segerkänslan kvar i kroppen, man var med underbara lagkamrater och man gav verkligen allt - precis som vi gjorde i lördags. Man märker verkligen framsteg. Och mer ska det bli.

Btw.. idag på jobbet så såg det ut såhär
Skönt med shorts idag igen! Nej nu ska jag vara ärlig. När jag åkte runt i villaområdet så frös jag helt galet mycket. Allt blev bättre på Urberget. Trodde aldrig jag skulle skriva den meningen jag nyss skrev.
Nu - dö framför OC hela kvällen+natten om man så orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0