Efterlängtade postbil

Hemkommen ifrån 8 timmars arbete. Fick en positiv överraskning när jag kom dit då jag fick höra att jag skulle köra i Bomhus idag. Tar längre tid, innebär mycket mera post och reklam men det är mycket roligare. Älskar att sitta i postbilen, lyssna på P3 och samtidigt jobba. Ska även få gå där imorgon och då är det inte reklam så det blir nog kanon.

Ikväll är det träning men på matchen igår vred jag till mitt vänstra knä och då trodde jag inte att det var så mycket... men hela dagen idag har jag känt av det och har även svullnat upp en del så för mig blir det att köra benfys och lite annat ikväll. Eftersom jag har varit med om samma sak med mitt högra knä (dock ännu värre) så blir man väldigt rädd så fort något händer knäna eller musklerna runt knäna. Är nog ingen fara... men för säkerhetens skull gör jag så ikväll. Känner att det borde bli dax för mig att börja gymma igen.. träna upp musklerna i benen eftersom jag vill förebygga och även se till så att inget nytt händer i knäna. Frågan är ju bara... vart finns tiden till något sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0