Du är bäst

När jag kom tillbaka ifrån turen idag så gjorde jag en sedvanlig koll på mobilen (eftersom jag inte hinner med det så ofta samtidigt som jag kör). Såg då att jag fått ett sms ifrån min bästa vän Hanna som löd: "KÖRKORT !!!!!!!!!!!! :D". Jag skrek nästan av lycka inne på posten! Duktig hon är min kicka. Fick även hämtning ifrån jobbet idag av tjejen. Väldigt skönt. Så tillsist vill jag gratta Hanna Renström som tagit körkort en och en halv vecka efter hennes 18-årsdag... det kan man kalla starkt!

Kommentarer
Postat av: hanna

åå vilken fin bild du leta fram hörru... ;) men tack så mycket vännen! :D jag har ju några skjutsar att ge tillbaka till er nu... hahah :D PUSS!!

2011-10-20 @ 18:19:23
URL: http://hannarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0