Change of plans

Igårkväll föreställde jag mig en lugn måndag. Ta mig tid för sånt jag gillar... och inte gillar. Hade planerat att städa mitt rum som är fullständigt i kaos. Men eftersom jag inte skrivit på hela dagen så förstår ni kanske hur min morgon såg ut. Vid 06.45 kommer Sofia in till mig och då var det såklart jobb för mig också som gällde. Så en kvart senare satt man i bilen på väg mot resecentrum, bussen, buss#2, posten och tillslut alla höghus i Sörby.

Nu är jag äntligen hemma efter en tung dag. Fick på lördagsmatchen mot galna Borlänge en smäll mot huvudet och har sedan dess haft sprängande huvudvärk. Kände idag på jobbet hur jag blev yr, hade dålig balans och ibland såg lite suddigt. Kan inte förklara symptomens orsak på något annat sätt än att vi mötte Borlänges damlag. Hoppas det blir bättre tills imorgon men jag tvivlar på't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0