Answers

Var till sjukhuset nu. Hade tid 15.40 och när vi kommer dit strax efter halv så ser vi att det bara är ett annat par där med en liten dotter. Så vi tänker: yes, då behöver vi nog inte vänta så länge... men så fel man kan ha. En läkare som egentligen bara hade två patienter den här eftermiddagen/kvällen var väldigt ineffektiv. Kvart över 4 kom vi in och då tog det cirka 30 sekunder. Han kände på min hals, som enligt mig själv svullnat upp och blivit större än en karls, och kollade sen ner i halsen. Det han konstaterade var något som jag för 6 timmar sedan redan i stort sett visste. Jag har fått halsfluss såklart. Det gör jätteont när jag sväljer och jag har feber så nu har jag fått ett penicillin som heter kåvepenin och tabletterna är gigantiska, speciellt för en person som har svårt att svälja at the moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0