Yesterday.

Gårdagskvällen var kul. Först var vi typ 16 personer hemma hos Merima och firade henne. Därefter drog vi oss alla till lobby. Rätt så tråkigt först då det var typ ett coverband som tog upp hela dansgolvet där nere, menmen fri entré och champagne med alla tjejerna var ju inte så pjåkigt. Tillslut kom det rätt så mycket folk också, b.la. en kille som sa två gånger att jag var absolut den snyggaste han sett ikväll. En sån kommentar kan man ju bara inte må dåligt av. Haha. Men vill först säga ett stort tack till Merima som fixade allt igår och sen vill jag säga ett stort tack till mina fina vänner som den här kvällen var till stor hjälp i många lägen. Ni är bäst ♥

Det blev inte några kort tagna typ eftersom jag märkte att batteriet på kameran var slut. Bjuder då på ett pixligt mobilkamerakort.

Kommentarer
Postat av: hanna

med ditt utseende är det inte konstigt att du får en sån komplimang!! snyggis :*

2011-11-13 @ 14:09:18
URL: http://hannarenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haaaha jo1

2011-11-13 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0